voor inwoners, met gemeenten

Het kan voorkomen dat u een klacht heeft over de voorziening (vorm van zorg of ondersteuning of hulpmiddel) die de gemeente aan u heeft toegewezen. Deze klacht kunt u indienen bij ons Regionaal Klachtenmeldpunt.

Hoe wilt u uw klacht indienen?

Via onderstaand klachtenformulier
Na ontvangst van uw klacht neemt een medewerker telefonisch of per e-mail contact met u op.
Op het ingevulde e-mailadres ontvangt u een bevestiging van uw klacht.

Telefonisch
Het Regionaal Klachtenmeldpunt is op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur bereikbaar op (035) 692 62 02. Een medewerker helpt u met het indienen van uw klacht.

Per post
U richt uw schriftelijke klacht aan:

  • Regio Gooi en Vechtstreek, t.a.v. Klachtenmeldpunt
    Antwoordnummer 569, 1400 VB Bussum (postzegel is niet nodig)

Klachtenformulier

Met dit formulier kunt u uw klacht over Inkoop en Contractbeheer van Regio Gooi en Vechtstreek versturen.
Alle vragen in dit formulier zijn verplicht.

Klachtenregelingen
Voor de klachtenregelingen verwijzen wij u naar de website van Regio Gooi en Vechtstreek waar Inkoop en Contractbeheer onderdeel van uitmaakt.