voor inwoners, met gemeenten

Wat doen wij?

In opdracht van Regio Gooi en Vechtstreek werkt de afdeling Inkoop en Contractbeheer samen voor onze inwoners met ondernemers en maatschappelijke organisaties. Inkoop en contractbeheer is hierbij verantwoordelijk voor het inkopen, contracteren en beheren van alle producten en dienstverlening van bedrijven en organisaties. Inkoop en Contractbeheer voert haar taak op een drietal gebieden:

  • sociaal domein
  • fysiek domein
  • facilitair

Wie zijn wij?

Inkoop en Contractbeheer is een jong en dynamisch team dat zich inzet  op het grensvlak tussen onze opdrachtgevers en opdrachtnemers. Regiogemeenten, interne afdelingen en opdrachtnemers zoals zorgaanbieders kunnen een beroep op ons doen om te komen tot een sluitende overeenkomst.

Wij doen dit vanuit het Regiokantoor en gaan geregeld op bezoek bij opdrachtnemers die een contract via de afdeling Inkoop en Contractbeheer hebben afgesloten.

Ons team bestaat uit:

Wendy van Neer
Manager Inkoop en Contractbeheer

Marco van der Spek-Stikkelorum
Inkoopstrateeg sociaal domein/contractmanager

Gert-Jan Wendrich
Inkoopstrateeg fysiek domein

Christiaan Reitsma
Frontoffice medewerker

Vincent van Bakel
Plaatsvervangend manager

Angelina van den Born
Frontoffice medewerker

Joost Kuijt
Contractbeheerder

Esther de Waal
Frontoffice medewerker

Ginette Woudsma
Contractbeheerder

Jolanda Gadellaa
Frontoffice medewerker

Sahila Mahyo
Contractbeheerder

Karika de Vendt
Adviseur Bedrijfsvoering

Simone Calis
Contractbeheerder en Verbindingsmedewerker

Rory Colpaart
Coördinator contractbeheer
Adviseur technische infrastructuur

Pascale Konings
Inkoper

Irene Wibier
Frontoffice medewerker

Dalila Hassif
Frontoffice medewerker

Julia Heine
Frontoffice medewerker

Samira Azarfane
Contractbeheerder

Brigitte de Groot
Ondersteuning

Muska Hesam
Inkoper